HTML

fazek

Vicces dolgok minden nap. Életem fordulatainak enyhe kifigurázása. :D

Friss topikok

  • Ghostdog: Halottak napja.A halni készülők,és a halni vágyók ünnepe.Nincs kompromisszum.Az élők élnek,bűntuda... (2008.11.01. 03:40) Tegnap & Ma
  • Ghostdog: Halottak napja.A halni készülők,és a halni vágyók ünnepe.Nincs kompromisszum.Az élők élnek,bűntuda... (2008.11.01. 03:10) Warm welcome
  • eszti:): na tehát..ide írok,mert ezt olvassa el ált. az emberk többsége ha fellépnke,mert jelnleg ez az els... (2008.04.01. 21:30) eme hét
  • libi: akkor csak én élvezem a német órákat xD TUMOR!!! (2008.03.17. 19:28) ez a nap... (már elve szar volt)
  • GIRLike:): XD háát, a 4es azért nemlett meg:S (2008.03.15. 09:55) csákómákó (avagy GYÓGYULJ MEG OLI!)

Linkblog

2008.03.12. 20:53 fazek

ez a nap... (már elve szar volt)

Hellóóóbellóóólabelló mindenki!

:D király. Most kicsit jó kedvem van. Nemtom miért. De ez a jó az életben. Talán azért mert énekeltem, és kiadtam magamból a nap gőzét, baját, gondját. Első két óra, matek. Huhh. 2 órán keresztül oldottuk meg a már kiosztott tz feladatait. Kb számomra felért egy rajzórával, mert nem sok mindent csináltam. 3. óra. Tesi (újra). Rájöttem, hogy tudok kézenállni (lehet h már mondtam de nem kell tapsolni). Kicsit meglepődtem emrt én azt hittem, hogy egy 15 éves ember tudja már, hogy melyik a bal lába, de mégsem. Kicsit gáz volt amikor felküldték öltözni :D És még nekiállt feljebb!:D

4. óra, angol. Hallgattuk az angol blabla-t. Azért érdekes volt ahogy 40000 ft-ot fizetett egy alaki egy taxisnak! Jól átkúrták őt. Szegéény :D

5. óra, földrajz. Tehát már bevezették a tanárok az áll-dolgozatot. Végülis én is szivesen nézném végig, ahogy a tanulók nagy izgalommal írják meg a dogát, a végén felsikoltanak, hogy ú bazz de kevés pont! És akkor belöki, hogy ez volt az összefoglalás. Köszönjük!

6. óra, német. Háth, ha ültél már unalmas órán (a törin kívül) akkor ez az. Nem is fűzök kommentárt hozzá.

7. óra, kémia. Unalom, poén, nevetés (játék,móka,kacagás), és megint egy áll dolgozat. Ezt is köszönjük!

Délután pizzázás (piddzásztunk). Jó volt. Főleg amikor megláttam az 50 cm-s pizzát. Kicsit neház volt benyomni pedig 3-n voltunk. :D

 

Happy end.

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fazektomy.blog.hu/api/trackback/id/tr47378440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malacka :P 2008.03.15. 22:34:52

Hát akkor ez a napod tényleg jó volt . Mondjuk a német tényleg uncsi volt

libi 2008.03.17. 19:28:17

akkor csak én élvezem a német órákat xD
TUMOR!!!
süti beállítások módosítása