HTML

fazek

Vicces dolgok minden nap. Életem fordulatainak enyhe kifigurázása. :D

Friss topikok

  • Ghostdog: Halottak napja.A halni készülők,és a halni vágyók ünnepe.Nincs kompromisszum.Az élők élnek,bűntuda... (2008.11.01. 03:40) Tegnap & Ma
  • Ghostdog: Halottak napja.A halni készülők,és a halni vágyók ünnepe.Nincs kompromisszum.Az élők élnek,bűntuda... (2008.11.01. 03:10) Warm welcome
  • eszti:): na tehát..ide írok,mert ezt olvassa el ált. az emberk többsége ha fellépnke,mert jelnleg ez az els... (2008.04.01. 21:30) eme hét
  • libi: akkor csak én élvezem a német órákat xD TUMOR!!! (2008.03.17. 19:28) ez a nap... (már elve szar volt)
  • GIRLike:): XD háát, a 4es azért nemlett meg:S (2008.03.15. 09:55) csákómákó (avagy GYÓGYULJ MEG OLI!)

Linkblog

2008.03.07. 18:49 fazek

ma

Hi fukker world!

Ma. Mily sokatmondó cím. Gondolkoztatok már azon, hogy a -ma- szó mennyi mindent jelent? Ma. Ezt ugyanúgy mondhattam volna tegnap is. És még akkor sem hazudtam volna, ha tegnapelőtt mondtam volna. Nekem tetszik ez a szó. De mit is jelent? Ma. Ma. Ma. Ma. Ma. Talán ezt a napot, amit ebben a pillanatban élünk le? Vagy az jobb, hogy 00:00-tól 23:59-ig ma van. És aztán holnap lesz. De attól mé man lezs holnap is. Csak el kell telnie annak az időnek, hogy holnap legyen. Vagyis ma. Ha eltelik a mai nap, talán azt mondanánk, hogy holnap lesz. De nem. Holnap is ma van. Meg azután is. De miről is beszélek én? Talán az agyamra ment a sok ember akik az igazukat bizonyítják úton-útfélen. Háth igen. Az élet nagy kérdéseit jobb ha minél hamarabb megválaszoljuk. Mert akkor tudunk miszerint élni. De lehetne az is, hogy csak úgy spontán élsz. És azt mondo, hogy utálom ezt meg azt. De ez szerintem nem jó. Jó kérdés az, hogy miért (há mer mér ne? zavar? verés lesz! dzss)? Ha a dolgok velejébe látsz, akkor könnyen fogsz élni. Mert eljutsz addig a pontig amíg megérted, hogy miért hülye a másik ember. És megérted, hogy abban a helyzetben te is ugyanúgy viselkednél. Empátia. együttérzés. Konfessio. Confession. Ezek a szavak sokat mondanak és kiegyensúlyozhatják az életed, ha odafigyelsz rájuk.

Majd még visszatérek. Mint a Jedik (meg a sithek muhahaha!!)

Most lehet, hogy kicsit nem fog tetszeni pár elvetemültnek amit írtam, de ha enm tetszik nem kell ovlasni ;)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fazektomy.blog.hu/api/trackback/id/tr13370306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nona 2008.03.07. 19:20:30

Nekem teccik. Nagyon is!!!
süti beállítások módosítása