HTML

fazek

Vicces dolgok minden nap. Életem fordulatainak enyhe kifigurázása. :D

Friss topikok

  • Ghostdog: Halottak napja.A halni készülők,és a halni vágyók ünnepe.Nincs kompromisszum.Az élők élnek,bűntuda... (2008.11.01. 03:40) Tegnap & Ma
  • Ghostdog: Halottak napja.A halni készülők,és a halni vágyók ünnepe.Nincs kompromisszum.Az élők élnek,bűntuda... (2008.11.01. 03:10) Warm welcome
  • eszti:): na tehát..ide írok,mert ezt olvassa el ált. az emberk többsége ha fellépnke,mert jelnleg ez az els... (2008.04.01. 21:30) eme hét
  • libi: akkor csak én élvezem a német órákat xD TUMOR!!! (2008.03.17. 19:28) ez a nap... (már elve szar volt)
  • GIRLike:): XD háát, a 4es azért nemlett meg:S (2008.03.15. 09:55) csákómákó (avagy GYÓGYULJ MEG OLI!)

Linkblog

2008.03.07. 20:03 fazek

lány.... :D sőt igazi nő! (avagy mégsem?)

már köszöntem de azért hellóóó (ez az igazi magyar ízes hellóóó amit a világ másik végén is ki lehet szűrni)

Háth. Ma Tamás nap. Az olvasó ki nem ismer nem tudja, hogy hogy hívnak dehát akkor elárulom. Tamásnak (tapsvihar). Köszönöm! Köszönöm! Ma mondták a lányok, hogy majd róluk is írjak a blogban. Háth okés. Mongyuk ez meglepő, hogy 5 napja írom a blogot és már sorban állnak a lány, hogy rólam is írj. Igen. A hírnév vonzza őket. Tehát akkor most róluk írok. Szerintem inkább nonameben írom őket. Tehát szögezzük le még az elején, hogy szeretem mindegyiküket. Tehát a következő sorokat hozzátok írom (örüjjetek).

1. Magas lány vagy nem vitás. Hosszú a hajad. Asszem barna. Nem figyelem. A szemed is barna. Asszem a bogara fekete. Meg kívül fehér, sárga foltokkal és piros vonalakkal. Nincs piercinged. Néha így is hívnak (najónemmondnomhogy). Az osztrák lány. Az emobarát (nem mondtam, hogy rossz). Segítessz minig. Vagy én neked. De ez már mind1. Mert talán eltávozol. De remélem nem olyan soká viszont látlak. Ez van. Lehet, hogy éjszakákat  fogok végigsírni amikor elmész. Tehát szeretlek.

2. Kicsit alacsonyabb mint a magas lány. Nem vitás, hogy hajad barna. Szemed barna(asszem). Táncolsz? Ja hülye vagy? Keményen ott van a szakmában. Néha kicsit megbántom. De utána mindig bocsánatot kérek. Néha kicsit nagyonnagyon bunkó vok. De olyankor jól esik (ehhez kapcsolódó bölcsességemet lásd lentebb). Van amikor megérdemled. De ritkán. Téged is szeretlek.

Háth, megpróbáltam jókat írni, de közben nem megbántani. Életem két fontos szereplője.

Most a költői kérdés!

Mikor válik egy lány nővé?
Jó kérdés. Szerintem az a lány aki tud önállóan dönteni, önállóan gondolkozni, nem könnyen befolyásolható, nehezen lehet levenni a lábáról, nem adja magát könnyen (ingyen?:D), el tudja dönteni helyesen, hogy kivel feküdjön le és kivel ne, mikor rúgjon be, ha berúgott akkor ne feküdjön le senkivel, ha kérdezik nem indig felel, nem egy kuva (szószerint), megérett az anyaságra, jól felméri a helyzetet.

Persze, midnenkinek van hibája. Ha ezekből legalább 5 igaz akkor szerintem megérettél a nőségre. Sok szerencsét! :D

 

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fazektomy.blog.hu/api/trackback/id/tr19370404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*osztráklány* 2008.03.08. 13:37:58

köszönöm:)

GIRLike:) 2008.03.09. 11:18:06

megérdemlem?:(
"...csak a régi barátok tudnak összeveszni, majd kibékülni, mivel barátságuk kiállta az idő próbáját. "(L)
süti beállítások módosítása