HTML

fazek

Vicces dolgok minden nap. Életem fordulatainak enyhe kifigurázása. :D

Friss topikok

  • Ghostdog: Halottak napja.A halni készülők,és a halni vágyók ünnepe.Nincs kompromisszum.Az élők élnek,bűntuda... (2008.11.01. 03:40) Tegnap & Ma
  • Ghostdog: Halottak napja.A halni készülők,és a halni vágyók ünnepe.Nincs kompromisszum.Az élők élnek,bűntuda... (2008.11.01. 03:10) Warm welcome
  • eszti:): na tehát..ide írok,mert ezt olvassa el ált. az emberk többsége ha fellépnke,mert jelnleg ez az els... (2008.04.01. 21:30) eme hét
  • libi: akkor csak én élvezem a német órákat xD TUMOR!!! (2008.03.17. 19:28) ez a nap... (már elve szar volt)
  • GIRLike:): XD háát, a 4es azért nemlett meg:S (2008.03.15. 09:55) csákómákó (avagy GYÓGYULJ MEG OLI!)

Linkblog

2008.03.05. 17:04 fazek

szerda?

Hello world! It's Tom!

Naháát megint én írok. Meglepő. Húha belecsapok tennapi idióta bevezetőm után a közepébe. Hétfőn elmentem a boltba. Bepróbálkoztam 2 ft-ossal fizetni. Dehát miért is ne?(gondoltam) Háth észrevette a boltos és elkezdett oltani, hogy már bevonták szombaton. Nem nézel te tv-t?(hülyegyerek) Olyan jó volt látni,hogy lesüt a képéről a lenézés és az utálat. Háth igen a magyar társadalom már csak ilyen. Nincs túl sok együttérzés. Leszarják a hajléktalant, de azokat akiket a fókusz bemond (részben nézettségi mutatók feljavítása végett) mindenki sajnálja. Persze ebben nincsen semmi rossz, dehát azért én kétlem, hogy a multit aki milliádos érdekelné az a szerencsétlen akit bemutat. Felmerül a kérdés ilyenkor, hogy miért nem támogatja akkor a milliádos azt az embert akit mutat. Jah ennyi erővel már jogdíjat is szabhatna a szerencsétlen a fókusznak :D. Komolyan én ezt csinálnám. A perrel ha van egy jó ügyvédünk csak nyerni lehet. Nem is keveset. Reptéren tavaly a nagy sztájkkor (persze, hogy ilyenkor kell külföldre menni) mondta a barátom, hogy szerinte be kéne perelnünk az rtl klubbot mert minket filmezett ahogy ott álunk és várjuk az infokat. Mostmár egyetértek vele.

Mostanra legyen elég ennyi, majd este még filozofálok kicsit meg beszámolok (télleg van kiszámolás is? :O )

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fazektomy.blog.hu/api/trackback/id/tr99366988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GIRLike:) 2008.03.05. 17:33:27

hmm...azért nemsemmi..naonvágod ezta filózós dolgot:) (taps.taps.);)

CryptoMan 2008.03.05. 19:19:24

Na lehet én is elnézek ide párszor majd életem során, kiváncsi vagyok mi is lesz belőled :D

Wowmester :D
süti beállítások módosítása