HTML

fazek

Vicces dolgok minden nap. Életem fordulatainak enyhe kifigurázása. :D

Friss topikok

  • Ghostdog: Halottak napja.A halni készülők,és a halni vágyók ünnepe.Nincs kompromisszum.Az élők élnek,bűntuda... (2008.11.01. 03:40) Tegnap & Ma
  • Ghostdog: Halottak napja.A halni készülők,és a halni vágyók ünnepe.Nincs kompromisszum.Az élők élnek,bűntuda... (2008.11.01. 03:10) Warm welcome
  • eszti:): na tehát..ide írok,mert ezt olvassa el ált. az emberk többsége ha fellépnke,mert jelnleg ez az els... (2008.04.01. 21:30) eme hét
  • libi: akkor csak én élvezem a német órákat xD TUMOR!!! (2008.03.17. 19:28) ez a nap... (már elve szar volt)
  • GIRLike:): XD háát, a 4es azért nemlett meg:S (2008.03.15. 09:55) csákómákó (avagy GYÓGYULJ MEG OLI!)

Linkblog

2008.03.05. 21:05 fazek

autós kultúra

nem köszönök mert ma már köszöntem. :D Közben eszembe jutott ma még egy történés. Még multhéten történt. Ha rövid akarnék lenni akkor azt írnám, hogy elütött egy kocsi [(majdnem) ez egy szóval kevesebb mintha azt mondtam volna, hogy "majdnem elütött egy kocsi" és azt mondtam hogy ha rövid akarnék lenni). De mivel ha rövid lennék senki nem olvasná órákon keresztül mélyen a nagyvilág gondjait elfelejtve felhőtlenül (meddig fokozzam?) önfeledt szórakozással (ennyi elég, ha nem írd meg) a blogomat. Ez persze nem igaz mert a látogatottsági szám nem valami magas (dehát ez nem is számít). Tehát ez a gondolatfuttatás arra volt jó, hogy kifejezzem, hogy most kifejtem bőven, hogy hogyan ütött el majdnem egy kocsi. Tehát azt hiszem, hogy múlt hét csütörtökön éppen jöttem angol óráról, amikoris a plázába mentem. Éppen bandukolam - alvin ordít a fülemben (néha kicsit trágár szövegeket) - elnéztem jobbra. Vmi üveg volt ott amin jól tükröződtek a dolgok ezért meg is dícsértem magamat, hogy milyen jó a hajad johny (persze jó kis szél volt és nem - nem használok taftot). Ezután felgyorsultak a történések. Először is, elértem a lámpához (ott volt egy zebra)(hülye! nem élő). ezután éppen abban a pillanatban amikor leléptem a járdáról átváltott a gyalogoslámpa villogóra. Megyek tovább (ez az átkelő kb akkora hogy 2 kocsi kényelmesen elfér egymás mellett tehát nem valami széles). Látom kemény ladás arany fuxos kisebbségi testvérem túráztatja a motort. Megindul (padlógázzal persze mi mással?). Ekkor voltam a zebra felénél (és ekkor gondoltam cifrákat magamban és szívesen megkérdeztem volna tőle, hogy hogy van anyád). Ekkor elkezdtem futni angolosan... És átértem. Mindenki tapsviharban tört (volna) ki HA elüt a kocsi dehát nem jött össze nekik. Biztos kevés volt a borravaló a ladásnak. Ez van. Sajnálom, nem jött össze nekik. Majd máskor fiuk :). Végülis nem ismerem a kreszt de lehet, hogy nem kellett volna lelépnem a járdáról ha látom a villogót de ha így van akkor legyen ez egy újabb fricska a rendőrség számára, hogy mennyire nem izgatnak fel ezek a dolgok ;). Sok sikert fiuk. Most 10 oldalon keresztül papolhatnék a magyar sofőrök kultúráltságáról és több száz oldalas kézikönyvet írhatnék, hogy hogyan közlekedjünk Magyarországon? De fölösleges mert az tudja, aki az utcán jár-kel manapság aki meg nem jár-kel (hanem fekszik(annak mindegy már)) annak meg fölösleges lenne elolvasni.

Remélem okulásotokra szolgál eme irományom szívesen írnék még ma de kezdődik a House és azt nem hagyhatom ki.

Byby World!

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fazektomy.blog.hu/api/trackback/id/tr90367428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vallabi 2008.03.06. 20:26:04

fazekblog ftw!
süti beállítások módosítása