HTML

fazek

Vicces dolgok minden nap. Életem fordulatainak enyhe kifigurázása. :D

Friss topikok

  • Ghostdog: Halottak napja.A halni készülők,és a halni vágyók ünnepe.Nincs kompromisszum.Az élők élnek,bűntuda... (2008.11.01. 03:40) Tegnap & Ma
  • Ghostdog: Halottak napja.A halni készülők,és a halni vágyók ünnepe.Nincs kompromisszum.Az élők élnek,bűntuda... (2008.11.01. 03:10) Warm welcome
  • eszti:): na tehát..ide írok,mert ezt olvassa el ált. az emberk többsége ha fellépnke,mert jelnleg ez az els... (2008.04.01. 21:30) eme hét
  • libi: akkor csak én élvezem a német órákat xD TUMOR!!! (2008.03.17. 19:28) ez a nap... (már elve szar volt)
  • GIRLike:): XD háát, a 4es azért nemlett meg:S (2008.03.15. 09:55) csákómákó (avagy GYÓGYULJ MEG OLI!)

Linkblog

2008.03.04. 21:23 fazek

.start

Hello World!!

Háth jól kezdődik...:D Első blogom, első nap. Talán pár évezred múlva valaki "fellapozza" eme blogotm és megírja kalandos élettörténetemet. Már látom is lelki szemeim előtt: fazék élete. És az évezred legunalmasabb könyve: Fazék élete. Háth igen. Nem árt mindenre gondolni. De azért majd levédetem, gondolok én az utódaimra. Az is lehet, hogy háborút fog indítani a könyv mert a nemzetek azon fognak vitázni, hogy kinek a fia kapja a jogdíj utáni hatalmas pénzösszeget. Már most kijelentem, hogy én ha nem lesz utódom, vagy nem tudják levezetni 2-3 évezreden keresztül a családfámat akkor a lottónak ajánlom fel.(feltételezem, hogy még lesz évezredek múlva). A másik kikötésem az, hogy olyan utódom nem kaphatja aki Ádám & Évától nem tudja leszármaztatni a családfámat fejből. Tehát mostmár világsikerű könyvből befolyó pénz sorsa kipipálva. Ez egyébként egyben lehetne végrendelet is. Lehet, hogy korai de az ókori okosok mind azt mondták,hogy mindig úgy fejezzük be a napot mintha utoljára hunynánk le a szemünket. Ebbe van is valami szerintem. Volt aki minden este megülte saját torát. Nem is rossz. Legalább minden vacsi finom lesz. Nem mintha így nem lenne az, édes szüleim naon tolják a főzés művészetét, dehát a tor az tor. Pogácsa meg minden.

Igazából életemről nem is igazán írtam dehát minek? Majd máskor.
Byby world!:D

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fazektomy.blog.hu/api/trackback/id/tr6365817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisbig 2008.03.04. 21:29:14

nah... vazz ez naon kemény szöveg lett! XD ÉS én vok az elsö aki hozzászól.. Megkapom a jogdíjat? :P

fazek 2008.03.04. 21:30:11

háth majd meggondolom :D

biuss 2008.03.04. 21:42:44

Uhh ez nemsemmi :D fanatikus kis emberke vagy (:

zsófi(biaa) 2008.03.05. 17:50:52

nem rossz, nem rossz :)
süti beállítások módosítása